Segurament t’estaràs plantejant si val la pena tenir una pàgina web i la resposta és, Sí. Una pàgina web serà el teu puntual per a poder existir en Internet.
Les pàgines web s’han convertit en el centre de qualsevol tipus d’estratègia En línia. És ideal perquè puguis donar a conèixer els teus serveis o productes. No importa si ets una empresa o PIME, freelance o si estàs començant amb el teu negoci, en definitiva, no importa a què et dediquis. Una pàgina web serà ideal per a ajudar-te a donar-te a conèixer i a atreure nous clients.
Per què una empresa ha de tenir una pàgina web?
Segurament és una de les preguntes que t’hauràs fet diverses vegades, donis dels anys 90 fins ara Internet ha crescut una barbaritat. Algunes empreses esperaven miracles en posar un lloc web en línia, mentre que unes altres el van rebutjar per complet pensant que es tractava d’una idea inútil.
Sovint, la veritat es troba en algun punt intermedi ja que un lloc web és una eina de comunicació i de negocis. No obstant això, si el negoci que s’ofereix a través de la pàgina web és viable, un lloc web ajudarà a incrementar el negoci i els clients.
Quins són els objectius d'un lloc web?
El principal, brinda informació sobre l’empresa, els seus serveis i els productes que aquesta ofereix. A més, és ideal per a comunicar la imatge de la marca o empresa. També és un increment en el negoci directament o indirectament.
És evident que tot dependrà dels objectius de l’empresa i de les aspiracions de l’emprenedor.
Quin és el principal paper d'una pàgina web?
Tenir un lloc web és fonamental, per a qualsevol negoci, ja sigui una empresa (de qualsevol tipus, grandària i categoria), un freelance o un professional.
La gent no necessita cridar-te o visitar la botiga per a tenir una bona impressió de la teva empresa. Només necessiten visitar el seu lloc web. És aquí on es fan una idea de qui ets, el teu professionalisme, les teves habilitats, i és només després de visitar el teu lloc web que decideixen si contactar-te o no.
Sense un lloc web, les possibilitats d’obtenir una sol·licitud d’un client potencial disminueixen dràsticament, perquè les dades ens diuen que, si un usuari no pot trobar el que està buscant, passa al següent lloc fins que l’aconsegueix.
És evident que el boca a boca és un factor molt important i pots trobar a través d’això a gent que ja hagi provat els teus serveis/productes i serà molt probable que, si està content, et recomani.
La primera impressió és el que importa
Ser capaç de fer una bona impressió als visitants és essencial.
Els clients solen confiar en les marques més recognoscibles: en altres paraules, creuen tot allò que veuen a través de la teva pàgina web. Està demostrat.
Això significa que aporta una capacitat ideal per a “modelar” el que els clients puguin pensar sobre la seva marca, en funció de l’experiència que tinguin en la teva pàgina web. Per descomptat, la relació que s’estableix quan interactuen directament amb tu o quan compren els teus productes o contracten els teus serveis és encara més important.
Les primeres impressions compten, juguen un paper indispensable en la preparació de la futura relació amb el client.